האם אתה מחפש ספק מכונות עיבוד cnc מדויק בסין? PTJ יש יותר מ 10 שנות ניסיון מקצועי בכרסום CNC / 5 צירים וסיבובי עיבוד CNC וביצוע שוויצרי כדי להתאים לכל הצרכים שלך. קבל הצעת מחיר מיידית: [email protected].

חריטת לייזר והדפסת מסך

חריטת לייזר והדפסת מסך לאבות טיפוס וחלקים מדויקים
כמפעל עם ניסיון רב שנים באבות טיפוס וייצור אצווה קטן, PTJ Precision סיפק את שיטות הטיפול של לקוחות רבים עבור לוגו ולוגו גרפי. קשה לבחור בין חריטת לייזר או הדפסת מסך. בתהליך התקשורת עם הלקוחות נלמד עוד על לקוחות. שים לב לבעיות, ספק ללקוחות הצעות או הגהה חינם של אפקטים שונים להתייחסות הלקוחות, כדי לעזור ללקוחות לבחור במהירות להשתמש בחריטת לייזר, הדפסת מסך או תהליכי חריטה אחרים. אם יש לך פרויקט כזה, אנא פנה אלינו ומהנדס המכירות המקוון שלנו יגיב במהירות תוך שעתיים.
תכונות של תהליך חריטת לייזר
חריטת לייזר, המכונה גם חריטת לייזר או סימון לייזר, היא תהליך טיפול פני השטח המשתמש בעקרונות אופטיים ליצירת LOGO או תבניות על מוצרים. אפקט חריטת הלייזר הוא קבוע ובעל איכות משטח גבוהה. זה מתאים לחומרה וחומרי פלסטיק שונים, כגון סגסוגת אלומיניום, סגסוגת נחושת, סגסוגת אבץ, סגסוגת מגנזיום, נירוסטה, פלדת פחמן וחומרים פלסטיים מסוימים.

מאפייני תהליך הדפסת מסך
הדפסת מסך מתייחסת להעברת דיו למוצר דרך המסך. ניתן להתאים את צבע הדיו בהתאם לצרכי הלקוח. PTJ Precision ייצר 6 צבעים באותו מוצר, כולל שחור, אדום, כחול, צהוב ולבן. ,ירוק. אם ברצונך שאפקט הדפסת המסך יימשך זמן רב יותר, תוכל להוסיף שכבת UV לאחר הדפסת המסך גם כדי להאריך את חיי השירות שלה. הדפסת מסך מתאימה לחומרים שונים ממתכת ופלסטיק. ניתן לשלב אותו גם עם טיפול פני השטח, כמו חמצון, צביעה, פינוי אבק, גלוון, אלקטרופורזה וכו ‘.

ההבדל בין חריטת לייזר לבין הדפסת מסך
1. בתהליך חריטת הלייזר נעשה שימוש בקרני לייזר ליצירת לוגו ודוגמאות על המוצר, וניתן גם להסיר את ציפוי טיפול פני השטח של המוצר. המוצר קעור; מוצר הדפסת המסך מעביר את הלוגו והדפוס למוצר באמצעות דיו הַדבָּקָה. זה הוצג.
2. צבע הלוגו והתבנית בתהליך חריטת הלייזר הוא צבע החומר, צבע תהליך הדפסת המסך וצבע התבנית, כלומר צבע הדיו ניתן להתאמה אישית;
3. מבחינת עמידות בפני שחיקה, אפקט חריטת הלייזר ארוך מאפקט הדפסת המסך.
4. העלות שונה. תהליך חריטת הלייזר חסכוני יותר מכיוון שהוא אינו מצריך הדפסת סרט או משי.
אם אינך בטוח אם אפקט חריטת הלייזר או אפקט מסך המשי מתאים לך, תוכל ליצור איתנו קשר ואנחנו יכולים לספק דוגמאות חינם לאישורך. אם יש צורך בעומק ואין אפשרות לחריטת לייזר, נוכל גם להשתמש בעיבוד CNC. חריטה, בנוסף לעיבוד שבבי CNC, אנו מספקים גם עיבוד מחרטת CNC, חיתוך תיל, EDM, חיתוך לייזר, כיפוף CNC, הטבעה, קידוח, הקשה וטיפולי שטח אחרים, כגון: אנודיזציה, ריסוס כוח, ריסוס, גלוון, כימי בוטה , ליטוש, ציור חוטים, התזת חול, הדפסת משי, חריטת לייזר, אלקטרופורזה, דפוס תקליטורים, תחריט, הדגשה, תחריט וכו ‘. שירות one-stop, ניתן להתאמה אישית של 1 ~ 1000 חתיכות. שלח לנו את קובץ התלת מימד / CAD עכשיו לקבל הצעת מחיר בחינם.

Categories:

 
מוצרים קשורים
 
חלקי עיבוד אלומיניום
חלקי עיבוד אלומיניום
חלקי דיוק שחורים מבודדים
חלקי דיוק שחורים מבודדים
ציפוי אבקה וטיפול בצבע ריסוס
ציפוי אבקה וטיפול בצבע ריסוס